x

Оперативно та дуже зручно для містян: як у Дніпрі опрацьовують заявки з усунення аварійних ситуацій

У Дніпрі для максимальної зручності мешканців та оперативного вирішення ситуацій працює міська аварійна служба. Заявки туди надходять або напряму за телефоном: 736-10-02 (цілодобово), або через контакт-центр м. Дніпра, повідомляє пресс-служба Теплоенерго з посиланням на сайт Дніпровської міської ради.

Як розповіла диспетчерка Марина Парнюк, у компетенції роботи служби – ліквідація різних аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових мережах (каналізація, водо-, тепло- та електропостачання).             

«Усі заявки, які до нас надходять, – або телефоном напряму, або через контакт-центр – оперативно опрацьовуються. Якщо ліквідувати ту чи інші проблему слід усередині багатоповерхівки, то одразу сповіщаємо про це аварійну бригаду. Якщо на вулиці або подвір’ї будинку – одразу передаємо заявку до профільних підприємств, наприклад, «Дніпроводоканалу», міської електричної мережі тощо. Бувають і такі ситуації, коли проблему усуваємо гуртом: як силами нашої аварійної служби, так і бригадами інших підприємств. Одразу після опрацювання звернення сповіщаємо про це заявника», – розповіла диспетчерка.

Вона також додала, що за день міська аварійна служба іноді опрацьовує до 300 заявок:                       

«Наші бригади (їх близько 30) укомплектовані усім необхідним обладнанням. Загалом для мешканців максимально зручно, коли вони можуть залишити заявку телефоном або онлайн, а аварійна бригада оперативно ліквідує ту чи іншу проблему».

Опалювальний сезон продовжується і тривають поточні та аварійні ремонтні роботи з обслуговування системи опалення у будинках. Протягом усього сезону Міська Аварійна служба приділяє особливу увагу саме системі опалення, а це не тільки усунення аварійних течій чи наладка системи опалення, але й проведення планових ремонтних робіт.                                                                                                         

Варто зауважити, аварійна служба співпрацює із усіма комунальними підприємствами міста. Кожне підприємство відповідає за свої ділянки комунальних мереж, але саме завдяки такій плідній співпраці інженерні комунікації функціонують злагоджено.